Efterskolernes Dag

Efterskolernes Dag 2023

Drømmer du om et år fyldt med fællesskab, oplevelser og spændende linjefag? Så kom til Efterskolernes Dag på Kerteminde Efterskole og få en forsmag på efterskolelivet!

Søndag den 24. september kl. 13.00-17.00 inviterer vi indenfor til Efterskolernes Dag. Kom og oplev skolen helt tæt på, når vores nuværende elever viser rundt og fortæller om deres hverdag. Glæd dig også til at gå på opdagelse i nogle af vores 15 spændende linjefag, som elever og lærer kan fortælle dig mere om. Hør mere om, hvordan du med vores faglige profiler, linjefag og valgfag kan sammensætte et unikt efterskoleår!

Hver halve time; klokken 13.00, 13.30, 14.00, 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 og 16.30 fortæller forstander Jan Hannibal og viceforstander Lene Andersen om skolens mange tilbud i Samlingssalen. Desuden står vores engagerede lærere selvfølgelig også klar til en personlig snak om skolen og dens muligheder.

Vi glæder os til at se dig og din familie!

Kan du ikke komme på Efterskolernes Dag, så kom på en af vores andre besøgsdage. Se øvrige datoer for besøg her.

#KERTEMINDEEFTERSKOLE